Zákaznícka podpora: info@kupujzalacno.sk Ak máte otázku alebo potrebujete vyriešiť problém, postaráme sa o to.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy
Odstúpenie od kúpnej zmluvy je, možné do 14 dní a tovar musí byť predávajúcemu doručené do štrnástich (14) dní od prevzatia tovaru. Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí kupujúci najprv zaslať na email: info@kupujzalacno.sk a následne na doručovaciu adresu zaslať tovar. Bez oznámenia odstúpenia od zmluvy elektronickou poštou, nebude braný na prichádzajúci balíčky zreteľ a budú vrátené späť.
Pri vrátení tovaru, platí poštovné kupujúci.
Právo na odstúpenie od zmluvy nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Kupujúci v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí predávajúcemu vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Kupujúci je povinný vrátiť predávajúcemu tovar v stave, v akom ho prevzal vrátane dokladov, ktoré mu boli predávajúcim odovzdané a originálneho obalu. Kupujúci zodpovedá predávajúcemu za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s týmto tovarom inak, ako je potrebné s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti. V prípade poškodenia originálneho obalu je kupujúci najmä povinný uhradiť predávajúcemu rozdiel medzi cenou, za ktorú bol tovar predaný tomuto kupujúcemu a cenou, za ktorú bude predávajúci nútený tovar ponúkať na predaj v dôsledku poškodenia originálneho obalu, náklady na odborné umytie, vyčistenie a uvedenie tovaru do pôvodného stavu, náklady na odbornú výmenu poškodených či nadmerne opotrebovaných častí tovaru alebo odbornej nové zabalenie tovaru. Tieto nároky je predávajúci oprávnený započítať proti pohľadávke kupujúceho z titulu práva na vrátenie kúpnej ceny tovaru.
V lehote pätnástich (15) dní od vrátenia tovaru kupujúcim je predávajúci oprávnený vykonať preskúmanie vráteného tovaru, najmä za účelom zistenia, či vrátený tovar nie je poškodený, opotrebovaný alebo čiastočne spotrebovaný.
V prípade odstúpenia od zmluvy vráti predávajúci kúpnu cenu kupujúcemu do desiatich (10) dní od skončenia lehoty na preskúmanie tovaru, najneskôr však do tridsiatich (30) dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy kupujúcemu, a to bezhotovostne na účet určený kupujúcim. Predávajúci je taktiež oprávnený vrátiť kúpnu cenu v hotovosti už pri vrátení tovaru kupujúcim.
Pri výmene tovaru, či vrátenie tovaru z dôvodu (zle zvolená veľkosť a pod.) Je zákazníkovi účtovaný poplatok zahŕňajúci dopravu a platba sa vracia iba za vrátený tovar.
Kupujúci berie na vedomie, že ak tovar vrátený kupujúcim bude poškodený, opotrebovaný alebo čiastočne spotrebovaný alebo viditeľne použitý, vzniká predávajúcemu voči kupujúcemu nárok na náhradu škody jemu tým vzniknuté. Nárok na úhradu vzniknutej škody je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
Ak je spoločne so tovaru poskytnutý kupujúcemu darček, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s rozväzovacia podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy spotrebiteľom, stráca darovacia zmluva ohľadom takéhoto darčeka účinnosť a kupujúci je povinný spolu s tovarom povinný predávajúcemu vrátiť i poskytnutý darček.
Obal nie je nutný
Obal nie je predmetom kúpy ani súčasťou kúpenej veci. Aj napriek tomu máme právo na náhradu skutočne vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru. Tieto náklady sú vždy individuálne posúdené a ako také sú potom zákazníkovi naúčtované a započítané s čiastkou za vrátený tovar.
Tovar si môžete vyskúšať rovnako, ako pri nákupe v kamennej predajni.
Nemalo by však dôjsť k jeho zjavnému opotrebovaniu. Tovar môže byť použité, ale treba myslieť na náklady, ktoré budeme mať s uvedením tovaru do pôvodného stavu a ktoré môžu byť požadované k úhrade.
Účtovanie týchto poplatkov predídete, ak tovar uvedie do pôvodného stavu sami (očistenie, skompletizovaní, správne zabalenie a pod.) Vzhľadom na rôznorodosť tovaru je každý prípad odstúpenia od zmluvy riešený individuálne.
Preprava a dodanie tovaru
Spôsob doručenia tovaru určuje predávajúci, ak nie je v kúpnej zmluve stanovené inak. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe požiadavky kupujúceho, nesie kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.
Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní. Ak neprevezme kupujúci tovar pri dodaní, je predávajúci oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť.
V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom ako bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.
Pokiaľ kupujúci tovar neprevezme má predávajúci nárok na náhradu nákladov spojených s dodaním tovaru a jeho uskladnením (za uskladnenie u predávajúceho za každý deň omeškania vo výške max.10, -kč, maximálne však 500, -, alebo do výšky kúpnej ceny, ak je nižšia ako 500, -kč)
ako aj ďalších nákladov, ktoré predávajúcemu z dôvodu neprevzatia tovaru kupujúcim vzniknú a ďalej má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť
Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru av prípade akýchkoľvek závad toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať. Podpisom dodacieho listu, čí zaplatení dobierky kupujúci potvrdzuje, že obal zásielky obsahujúce tovar bol neporušený.
Ďalšie práva a povinnosti strán pri preprave tovaru môžu upraviť osobitné dodacie podmienky predávajúceho, ak sú predávajúcim vydané.
Zodpovednosť za chyby, Záruka
Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za to, že predávaná vec je v zhode s kúpnou zmluvou, najmä, že je bez chýb. Zhodou s kúpnou zmluvou sa rozumie, že predávaná vec má akosť a úžitkové vlastnosti zmluvou požadované, predávajúcim, výrobcom alebo jeho zástupcom popisované, alebo na základe nimi vykonávanej reklamy očakávané, prípadne akosť a úžitkové vlastnosti pre vec takého druhu obvyklé, že zodpovedá požiadavkám právnych predpisov , je v tomu zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a zodpovedá účelu, ktorý predávajúci pre použitie veci uvádza alebo pre ktorý sa vec obvykle používa.
Na výrobok zakúpený podnikateľom od podnikateľa neplatí klasická 24 mesačná záruka. Predajca zodpovedá zo zákona iba za vady, ktoré má vec v okamihu prevzatia, aj keď sa tieto prejavia až po prevzatí.
V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich (6) mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jej prevzatí, pokiaľ to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.
Záručnú dobu nemožno zamieňať so životnosťou výrobku, tj. Dobu, po ktorú pri správnom používaní a správnom ošetrovaní vrátane údržby môže výrobok vzhľadom k svojim vlastnostiam, danému účelu a rozdielnosti v intenzite jeho používania vydržať (napr. Akumulátory - životnosť 6 mesiacov, dátové nosiče a pamäťové karty - životnosť 3 mesiace).
Záruka sa ďalej nevzťahuje na pokles kapacity batérií, ktorá je spôsobená bežným používaním a závisí od intenzity používania - počet nabíjacích cyklov batérie.
Záruku nie je možné uplatniť najmä za tovar:
Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá predávajúci za vady, ktoré sa prejavia ako rozpor s kúpnou zmluvou po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka).
Práva kupujúceho vyplývajúce zo zodpovednosti predávajúceho za vady, vrátane záručnej zodpovednosti predávajúceho, uplatňuje kupujúci u predávajúceho na adrese jeho prevádzky. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy predávajúci obdržal od kupujúceho reklamovaný tovar.
POSTUP PRI REKLAMÁCII:
1.INFORMUJTE NÁS O REKLAMÁCIU EMAIL A VYŽIADAJTE SI REKLAMAČNÝ PROTOKOL, BEZ PROTOKOLE NEBUDE REKLAMÁCIA PRIJAŤ
O vybavení reklamácie bude zákazník informovaný emailom a následne bude vyzvaný na vyzdvihnutie tovaru, pri reklamácii, keď tovar nenesie známky vady a teda nie je v rozpore s kúpnou zmluvou, si hradí zákazník poštovné v oboch smeroch.
K vyzdvihnutie reklamovaného tovaru bude zákazník vyzvaný emailom, kedy si vo Lute 14 dní tovar musí tovar vyzvednout.Pokud si kupujúci tovar nevyzdvihne, či neuhradí poštovné, má predávajúci nárok na náhradu nákladov s uskladnením a to 10, -Kč za každý deň, maximálne však 500, -Sk, alebo do výšky kúpnej ceny ak je nižší.
Predávajúci má potom nárok na odstúpenie od zmluvy a uskladnený tovar zlikvidovať.
Predávajúci má právo odmietnuť prijatie tovaru do reklamácie v prípadoch, keď reklamovaný tovar, alebo jeho súčasti sú znečistené alebo nespĺňajú základné predpoklady pre hygienicky bezpečné odovzdanie tovaru na reklamačné riadenie, ibaže sa jedná o znečistení obvyklé.
Ak zistí technik, že príčinou problémov nie je reklamovaný výrobok (napr. Počítač), ale nekorektná inštalácia software (operačný systém, antivírusový program), ak boli dáta poškodené nekorektným správaním niektoré aplikácie (napr. Hry, vírusy) nedodaný predávajúcim, alebo ak dáta poškodil kupujúci, či tovaru je zničené mechanicky, bude reklamácia zamietnutá
Ďalšie práva a povinnosti zmluvných strán
Kupujúci nadobúda vlastníctvo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny tovaru.
Kupujúci berie na vedomie, že programové vybavenie a ďalšie súčasti tvoriace webové rozhranie obchodu (vrátane fotografií ponúkaného tovaru) sú chránené autorským právom. Kupujúci sa zaväzuje, že nebude vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užiť programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace webové rozhranie obchodu.
Kupujúci nie je oprávnený pri využívaní webového rozhrania obchodu používať mechanizmy, programové vybavenie alebo iné postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na prevádzku webového rozhrania obchodu. Webové rozhranie obchodu je možné užívať len v rozsahu, ktorý nie je na úkor práv ostatných zákazníkov predávajúceho a ktorý je v súlade s jeho určením.
Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexy správania
Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do webovej stránky alebo v dôsledku použitia webovej stránky v rozpore s ich určením.
Na všetok tovar je poskytovaná záruka 24mesiacov.
Podľa smernice EU L 144/19 ÚRADNÝ VESTNÍK EURÓPSKYCH SPOLOČENSTIEV 4.6.1997 SMERNICA EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY 97/7 / ES z 20. mája 1997 sú erotické pomôcky považované za "Tovar zvláštneho charakteru" a ich vrátenie a výmena nie je z hygienických dôvodov možná . Do tejto skupiny výnimiek z §53 patrí aj spodná bielizeň u ktorého sa nedá vylúčiť, že bolo použité priamo na intímnych partiách. Z e-shopu je možné vrátiť prádlo iba v pôvodnom nerozbalenom obale a nepoužité.
Spotrebiteľ ďalej nemôže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní v prípade, kedy to vylučuje charakter zakúpeného tovaru.
Tým sa rozumie najmä použité (vyskúšané) tovar erotického charakteru (napr. Nafukovacie panny, vibrátory, produkty z latexu atď.), Kedy prakticky dochádza k nemožnosti jeho použitie inou osobou (iným kupujúcim) vzhľadom na všeobecné zásady hygieny a ochrany zdravia.
UPOZORNENIE:
Pri odstúpení od zmluvy či reklamácie je vždy nutné vopred oznámiť odoslania zásielky na email: info@kupujzalacno.sk a vyžiadať si reklamačný protokol